Garanție

GARANȚIE OFICIALĂ pentru produsul achiziționat.

La primirea bunurilor cumpărate, cumpărătorul este întotdeauna obligat să verifice cantitatea și calitatea produsului comandat, ambalajul și integritatea acestuia în prezența vânzătorului / serviciului de curierat.

Dacă observați daune, nu preluați produsul și raportați-l imediat vânzătorului.

Dacă nu inspectați produsul primit sau nu solicitați întocmirea unui raport privind executarea defectuoasă, orice răspundere financiară suplimentară pentru daunele rezultate, revine exclusiv Cumpărătorului.

Cumpărătorul confirmă preluarea completă, nedeteriorată a produsului, semnând factura sau nota de livrare

Vindem produsele noastre în conformitate cu normele de garanție în vigoare din România!

Prin urmare, garanția pentru produsele pe care le comercializăm vi se oferă de către importatorii ai producătorilor. În acest fel vă puteți bucura de securitatea service contractual și de asistență pentru produse. Numai acest tip de garanție asigură că, dacă este necesar, dispozitivul dvs. va fi reparat profesional cât mai curând posibil sau îl putem înlocui din nou dacă serviciul profesional decide asta!

Conform legislației aplicabile, toate produsele noi pe care le Comercializăm au garanțiede cel puțin 12 luni. Perioada mai lungă de garanție este marcată separat pentru produsele afectate! Începutul perioadei de garanție este data facturii și a cardului de garanție.

În conformitate cu reglementările privind protecția consumatorilor, în cazul unui defect al produselor detectat în termen de 72 de ore, producătorul este obligat să înlocuiască produsul defect.

O solicitare de garanție poate fi confirmată prin prezentarea  documentelor enumerate mai jos:

- Ambalarea completă a produsului cu toate accesoriile din fabrică

- O copie a chitanței sau a facturii

- Card de garanție emis de compania noastră

- TICHET GARANȚIE PRODUCĂTOR furnizat împreună cu produsul

DACĂ aceste documente lipsesc parțial sau complet, nu putem accepta solicitarea de garanție!

Produsele importate către compania noastră cu probleme de garanție vor fi transmise furnizorului nostru, care oferă companiei noastre ogaranție, care va asigura repararea lor cât mai curând posibil, în conformitate cu legislația relevantă. Timpul de reparații pentru reparațiile și inspecțiile în garanție este de obicei de 1-2 săptămâni, dar serviciile își rezervă dreptul ca această perioadă să fie mai lungă în cazuri justificate.

Înlocuirea de 72 de ore se aplică numai în cazul  produselor care s-au defectat în timpul utilizării lor corespunzătoare.Pentru a evita înlocuirea defecțiunilor din cauza utilizării necorespunzătoare (de exemplu, zdrobite, înmuiate, călcate, etc. din cauza căderii etc.), producătorii și distribuitorii efectuează înlocuirea de 72 de ore numai pe baza uneiopinii oficiale furnizatede serviciul oficial . În consecință, ce trebuie făcut în continuare dacă produsul s-a defectat  în 72 de ore:

Defectele trebuie raportate distribuitorului (vânzătorului), producătorului / importatorului prin e-mail, în scris sau către centrul de service central (pentru mai multe informații, numărul de telefon poate fi găsit în scrisoarea de garanție furnizată împreună cu produsul). Dacă raportul este valabil pe baza investigației de service, producătorul se angajează să înlocuiască produsul imediat.

Dacă este clar că defectul a survenit ca urmare a utilizăriicorespunzătoare  în termen de 72 de ore, înlocuim produsul imediat.

Dacă utilizarea corespunzătoare intenționată nu este clară, magazinul nostru web se angajează, să înlocuiască produsul defect în termen de 72 de ore numai cu cunoștința avizului oficial al experților.

În cazul unei defecțiuni a produsului, trebuie să procedați conform instrucțiunilor de pe cardul de garanție inclus în ambalaj sau cu factura.

Pachetele trimise prin poștă nu sunt acceptate de magazinul nostru web, ele sunt întotdeauna returnate expeditorului!

Costul returnării garanțiale este întotdeauna suportat de cumpărător. Desigur, dacă după returnare se dovedește că există un defect de material sau o problemă acoperită de condițiile de garanție, magazinul web va rambursa costul livrării retrospectiv.

 În cazul unor defecțiuni acuzate dereparare de o terță parte,reglare neadecvată sau din cauza manipulării necorespunzătoare și neacoperite de condițiile de garanție, nu putem rambursa costul livrării.

În cazul în care garanția sau perioada de garanție nu sunt indicate pentru un produs, întrebați despre garanție sau perioada de garanție apelând serviciul clienți.

  •  panouri de duș: 1 an
  •  cabine de duș 1 an
  •  usi de dus 1 an
  •  pereți de duș 1 an
  • rigole de duș 1 an
  • baterii timp de 1 an
  • cădițe de dus timp de 1 an

 

 

 

 

La inceputul paginii
Close menu
Prin utilizarea site-ului nostru, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor în conformitate cu Politica privind cookie-urile.