Prin utilizarea site-ului nostru, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor în conformitate cu Politica privind cookie-urile.

Plata, livrarea

Important! Nouă funcție de securitate pentru plățile online

Odată cu popularitatea comerțului cu amănuntul online național, plata online sigură câștigă, de asemenea, importanță atât în ​​rândul clienților, cât și de la furnizorii de servicii. Odată cu introducerea serviciului Internet Security Code, o altă soluție de autentificare protejează securitatea online a deținătorilor de carduri, care este obligatorie pentru bănci și clienți.

Ce este serviciul de cod de securitate pe Internet?

Precauțiile de bază pot fi completate de deținătorii de carduri cu serviciul Cod de securitate pe internet, care va deveni obligatoriu pentru toți cumpărătorii online din cauza directivei PSD2 a Uniunii Europene. Serviciul oferă posesorilor de carduri securitate personalizabilă cu o soluție de autentificare unică. Atunci când plătiți cu cardul de credit în timpul unei achiziții online, informațiile de pe card trebuie introduse în interfața comerciantului. Esența serviciului gratuit de cod de securitate pe internet este că, pe lângă detaliile cardului emis în Uniunea Europeană, trebuie furnizat un cod de securitate generat aleatoriu, primit într-un SMS în timpul achizițiilor, pentru a confirma plata, dacă serviciul este acceptat de către negustor.

Este posibil să faceți cumpărături online în UE doar cu un card de credit/debit, dacă titularul cardului activează serviciul de securitate prin intermediul aplicației de bancă mobilă, bancară online sau personal la sucursalele băncii. Prin utilizarea serviciului, puteți preveni abuzurile potențiale și mai mult, deoarece un pas suplimentar de securitate apare în proces. Acest lucru reduce șansele de achiziții neautorizate cu cardul într-un mediu online.

Protecție personalizată

În plus față de codul de securitate pe Internet, sunt disponibile și alte funcții care creează un mediu și mai sigur atunci când utilizați cardul. Limita de achiziție virtuală vă permite să setați suma maximă de bani care poate fi cheltuită cu cardul de credit la casele de marcat virtuale pe zi. În plus, prin restricționarea utilizării în străinătate , titularul cardului poate restricționa unde poate fi utilizat cardul său de credit/debit: numai în România, numai în România și Europa sau în întreaga lume. Restricția de utilizare în străinătate se aplică numai în cazul tranzacțiilor în care cardul sau dispozitivul care conține datele cardului (de exemplu, telefonul mobil) este prezent fizic.

Ce tipuri de carduri pot folosi pentru a plăti?

Cu carduri reliefate VISA și Mastercard, respectiv. cu câteva carduri VISA Electron. Posibilitatea de a utiliza cardurile VISA Electron pe internet depinde de banca care emite cardul. Cardul bancar de tip VISA Electron emis de CIB poate fi utilizat pentru achiziții online.

Ce carduri bancare sunt potrivite pentru plăți online?

Cu toate cardurile VISA și Mastercard / Maestro care au fost autorizate pentru plata pe internet de către banca emitentă a cardului, precum și cardurile web special concepute pentru utilizarea internetului.

Este posibil să plătiți cu carduri de cumpărături?

Cardurile de colectare a punctelor emise de comercianți sau furnizori de servicii care conțin puncte de fidelitate nu pot fi folosite pentru plățile online.

Este posibil să plătiți cu carduri co-brand?

Este posibil să plătiți cu orice card co-branded care este un card bazat pe MasterCard sau VISA potrivit pentru plata online.

Cum funcționează procesul de bază al plății online?

Clientul inițiază plata pe site-ul comerciantului sau al furnizorului de servicii după ce a ales metoda de plată cu cardul bancar, în urma căreia este transferat pe pagina de plată a Băncii printr-olinie de comunicare securizată . Pentru a efectua o plată, trebuie să introduceți numărul cardului, data expirării și codul de verificare din 3 cifre de pe banda de semnături de pe spatele cardului. Începeți tranzacția,  atunci cardul trece prin autorizare în timp real, în cadrul căruia sunt verificate autenticitatea, datele, acoperirea și limita de cumpărare a cardului. Dacă toate datele sunt potrivite pentru a continua tranzacția, suma de plătit va fi blocată pe cardul dvs. de către banca titularului de cont (emitentul cardului). Suma va fi debitată (dedusă) în câteva zile, în funcție de banca care deține contul.

Care este diferența între  cumpărăturile online cu carduri de cumpărăturile tradiționale?

Distingem între tranzacțiile Card Present și Card not Present. Tranzacția Card Present se face folosind un dispozitiv terminal POS. După scoaterea cardului și introducerea codului PIN, terminalul va contacta banca titularului cardului, prin centrul de autorizare și, în funcție de tipul cardului și de emitentul cardului, prin rețeaua VISA sau MasterCard. Aici are loc verificarea (autorizarea) validității și acoperirii. Revenind pe ruta anterioară, terminalul POS (sau comerciantul) primește aprobarea sau respingerea. Cumpărătorul semnează chitanța. Tranzacția Card not Present este o tranzacție în care cardul de credit nu este prezent fizic. Aceasta include tranzacțiile efectuate prin scrisoare, telefon sau electronic (Internet), caz în care clientul (titularul cardului) inițiază tranzacția prin introducerea datelor cardului, solicitate pe pagina de plată securizată (criptată pe 128 de biți). Veți primi așa-numitul număr licență, care este același cu numărul de pe chitanța pe hârtie.

Ce înseamnă rezervarea?

Tranzacția este imediat urmată de o rezervare (blocare) atunci când banca primește datele corespunzătoare despre  aceasta, deoarece pentru debitul efectiv trebuie să primească mai întâi datele oficiale, care durează câteva zile și sub care suma achiziționată ar putea fi cheltuită din nou. Prin urmare, odată cu rezervarea, banii cheltuiți sau retrași sunt separate și plasate sub o rezervare. Suma înregistrată aparține soldului , adică poartă dobânzi, dar nu poate fi cheltuită. Rezervarea asigură respingerea tranzacțiilor care nu mai sunt acoperite, deși soldul contului ar permite în principiu acest lucru

În ce cazuri  poate eșua o tranzacție?

De obicei, un ordin de plată neacceptat de banca emitentă a cardului (de exemplu, de unde clientul a primit cardul); dar în cazul utilizării unui card bancar, acest lucru se poate datora și faptului că, din cauza unei erori de telecomunicații sau IT, cererea de autorizare nu ajunge la banca emitentă a cardului.

Eroare de tip card

Cardul nu este potrivit pentru plăți online.

Utilizarea cardului pe Internet este interzisă de banca care deține contul.

Utilizarea cardului este interzisă.

Datele cardului (numărul cardului, data expirării, codul pe banda de semnătură) au fost introduse incorect.

Cardul a expirat.

Eroare de tip cont

Nu există garanții pentru finalizarea tranzacției.

Valoarea tranzacției depășește limita de cumpărare a cardului.

Eroare de tip conexiune

Este posibil ca linia să fi fostîntreruptă în timpul tranzacției. Vă rugăm, reîncercați

Tranzacția a eșuat din cauza unui timeout. Vă rugăm, reîncercați.

Eroare tehnică

Dacă nu ați revenit de la pagina de plată la pagina comerciantului sau a furnizorului de servicii, tranzacția va eșua.

Dacă v-ați întors din pagina de plată, dar browserul revine la pagina de plată folosind „înapoi”, „reîncarcă” sau „reîmprospătează”, tranzacția dvs. va fi respinsă automat din motive de securitate.

Ce trebuie făcut dacă procedura de plată eșuează?

În fiecare caz, din tranzacție este generat un ID de tranzacție, pe care vă recomandăm să îl înregistrați. Dacă o tranzacție este refuzată de bancă în timpul unei încercări de plată, vă rugăm să contactați banca dvs. care deține contul

 

De ce să contactați banca care deține contul în caz de eșec al plății?

În timpul verificării cardului, banca care deține contul (emitentul cardului) notifică banca comerciantului (acceptantului) care colectează suma, dacă tranzacția poate fi efectuată. Banca acceptantă nu poate dezvălui informații confidențiale unui client al altei bănci, doar banca care identifică titularul cardului are dreptul de a face acest lucru.

Ce înseamnă dacă am primit un SMS de la banca mea desprerezervarea / blocareasumei, dar comerciantul sau furnizorul de servicii indică faptul că plataa eșuat?

Acest fenomen poate apărea dacă cardul a fost verificat pe pagina de plată, dar nu ați revenit pe site-ul comerciantului sau al furnizorului de servicii. În acest caz, tranzacția este considerată incompletă, deci este considerată automat anulată. În acest caz, suma nu va fi debitată de pe cardul dvs., rezervarea va fi anulată.

Nouă funcție de securitate pentru plățile online

Odată cu introducerea serviciului Internet Security Code, o altă soluție de autentificare protejează securitatea online a deținătorilor de carduri, care este obligatorie pentru bănci și clienți.

Ca să faceți cumpărături online în UE este posibilă cu un card de credi/debit, numai dacă titularul cardului activează serviciul de securitate prin intermediul aplicației de bancă mobilă, bancară online sau personal la sucursalele băncii.

La primirea bunurilor achiziționate, cumpărătorul este întotdeauna obligat să verifice cantitatea și calitatea produsului comandat, ambalajul și integritatea acestuia în prezența vânzătorului sau a serviciului de curierat.

Dacă observați daune, nupreluați produsul și raportați-l imediat vânzătorului.

Dacă nu inspectați produsul primit sau nu solicitați întocmirea unui raport privind executarea defectuoasă a comenzii, orice răspundere financiară suplimentară pentru daunele rezultate revin exclusiv Cumpărătorului.

Cumpărătorul confirmă preluarea completă, nedeteriorată a produsului, semnând factura sau nota de livrare.

Livrare la domiciliu prin curierat

Serviciul de curierat va transporta produsul comandat la adresa de livrare furnizată de dvs., unde îl puteți ridica personal. Livrăm doar pe teritoriul În România. Pentru alte adrese, solicitați oferta noastră unică.

Costuri de livrare:

taxele noastre de livrare sunt calculate de magazinul web pe baza greutății totale a produselor comandate.

Termenul general de livrare a comenzii este de maximum 30 de zile de la confirmarea comenzii. Acest termen limită de livrare este doar cu titlu informativ, abaterile de la acesta vor fi indicate prin e-mail în toate cazurile. Prin acceptarea acestor termeni și condiții generale, recunoașteți că Vânzătorul își exclude în mod explicit răspunderea pentru daune cauzate de depășirea termenului de livrare specificat.

 

La inceputul paginii